mandag den 4. december 2017

Advent

I år har jeg ikke bundet en grankrans til adventskrans. I år ses det sådan ud.
Kuglen, der hænger i midten har en særlig betydning. Den havde min mand og datter med hjem til mig fra De vestindiske Øer, da de var der tidligere i år. 
Jeg har såmænd i et pænt stykke tid glædet mig til jul.Det er der en ganske særlig grund til.
I går var manden min og jeg på julegave-indkøb i Aarhus. Det var en rigtig hyggelig dag, hvor der var god plads i butikkerne, og personalet var jo ikke nået at blive julestresset. Alle var i godt humør, så der var en dejlig oplevelse at handle gaver.
I dag har jeg været til sang på Hellebjerg. Her sang vi mange af de dejlige årstidssange, som ikke synges så ofte. 
Solen skinner, så jeg har lige været ude at spadsere en tur, da jeg ikke nåede min sædvanlige morgenvandring inden sangen på Hellebjerg.
Tænk hvad sang og sol kan gøre for ens humør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar