tirsdag den 1. oktober 2019

Besøg hos Hårtrolden i Rårup

Det er rigtig lang...… tid siden jeg sidst er blevet klippet.. Årsagen er, at når jeg bliver klippet i København ved jeg, at jeg er tilfreds. Det er hos min datters frisør, og det sker kun, når datteren er i København og sørger for tid til klipning. Men jeg taber simpelthen så meget hår, og det er træls, når der ligger lange hår overalt.
Jeg så, at min tidligere frisør fra Juelsminde igen har startet salon. Nu ude på landet, i Rårup, hvor hun bor. Så i formiddags ringede jeg, og heldigvis havde hun et afbud i dag, så nu er jeg klippet.

1
Jeg synes Trine har gjort det fint. Jeg er tilfreds. - Og selv om det er rigtig længe siden, jeg sidst er blevet klippet af Trine, var det næsten, som om det bare var for en måned siden. Trine ved, hvad jeg mener, når jeg forklarer, hvordan jeg gerne vil klippes.
Vi skulle selvfølgelig også lige opdateres med hinandens liv nu. Hyggeligt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar