søndag den 26. maj 2013

TAK - lidt forsinket - men det kommer lige fra hjertet.

På mors dag blev jeg betænkt med dejlige gaver. Af manden fik jeg et ophold på Tyrstrup Kro. Det er længe - meget længe - siden, vi har besøgt Christiansfeld, som er en spændende historisk by. Så nu er planen, at cyklerne spændes på bilen derned, og så står den ellers på cykeltur i området.
MEN se bare, hvad jeg fik af min søde datter.
Stikkepinde og hæklenåle i mange størrelser i træ, samt etui til opbevaring af begge dele.  Hun kender mig jo og ved, at jeg kan være et værre rodehoved. OG et par øreringe med clips - også i træ. Jeg er nemlig ikke til hul i ørerne, men vil gerne gå med øreringe, og det er virkelig svært at finde nogen, der ikke er til huller.  Strikkepinde og øreringe har allerede været i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar