fredag den 3. januar 2014

GODT NYTÅR

 
Så fik vi taget hul på 2014. For mig skete det lidt langsomt, og langsom her på bloggen har jeg da virkelig været i sidste del af 2013. Nytårsaften blev fejret her på Skrænten, som sædvanlig i selskab med den anden beboer. Vi laver dejlig mad - eller retter han gør. Vi var omklædte til kl. 18. Der bliver ikke sparet på noget. Den aften er det vores fineste tøj, der skal luftes.  Champagneproppen var sprunget, og mit glas var fyldt op, så vi kunne nyde dronningens nytårstale. Og hvad sker så. Jeg går simpelthen ud som et lys. Der sidder jeg i sofaen og sover. Min kære mand kan ikke nænne at vække mig. Men kl. 21 siger han dog, at nu serverer han. UH hvor er jeg flov. Men det bliver en rigtig dejlig aften. Og jeg er kvik hele aftenen, og den sidste, der går til ro.
Må jeg få fordelt kræfterne lidt bedre i 2014! Det burde jeg jo selv have styr over - men hvis der er noget, jeg gerne vil, så har jeg det vist med at glemme, hvad jeg egentligt formår.
Mit kamera nægter at give de dejlige billeder fra sig, så de kan blive vist frem. Det arbejder jeg på at få løst.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar