søndag den 6. april 2014

Hækling

1
Hæklet har jeg ikke i rigtig mange år, men blev inspireret ved at se de ting, Asloug  viste os i onsdags. Heldigvis havde jeg værktøjet - hæklenåle - i huset. Det var straks værre med garn, men lidt rester er der vel altid! Jeg skulle dog ikke i gang med større ting, da jeg aldrig har haft særlig held med at hækle, og det er vel også derfor, at det ikke er blevet til ret meget. Men lidt kan vel også gøre det. Jeg  hæklede omkring de glas, jeg har stående til tegneredskaber mm.
Der skulle egentlig have været fotograferet på mit arbejdsbord, hvor de skal stå, men der er p.t. et værre rod. Det trænger virkelig til en større forårsrengøring i mit kreative rum. Men det er en ganske anden sag, dog det RÅBER virkelig efter, at der bringes orden ind i rummet. Men lige nu hækler jeg. Af en eller anden grund kommer der altid en masse overspringshandlinger.
Men kig lige forbi Aslougs blog, Strikkefåret: http://aslaugmork.blogspot.dk/ og nyd hendes fine arbejder.
Og jeg hækler videre på mine små projekter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar