torsdag den 19. februar 2015

Cover til hæklenåle

Jeg var jo så heldig at få foræret hæklenåle i december måned. Dem ville jeg jo gerne passe godt på. Da jeg dengang ikke havde tid til at lave et cover, blev det til, at jeg købte et brillehus i Tiger-butikken. Det har såmænd fungeret fint, når der kun var tale om 4 hæklenåle.
Men i gang med at hækle et cover måtte jeg jo, men ak, det første viste sig at blive alt for stort. Puha hvor surt. Nu har det ligget en tid, men at give op, er ikke lige mig, så jeg måtte i gang igen, nu med en anden garnkvalitet og en mindre hæklemål.
Nogle af de gamle hæklenåle har også fået lov at komme med.

Lige til at putte i taske.
Hvad jeg så kan bruge det 'store' cover til, må tiden vise. - Måske kan jeg lave noget, så mine strømpepinde kan komme til at bo der.
Opskriften er fra http://www.lutteridyl.dk/





Ingen kommentarer:

Send en kommentar