fredag den 13. februar 2015

Tur i haven

Jeg kan stadig ikke foretage mig ret meget, da ryg og nakke værker slemt lige nu, men en lille tur rundt i haven blev det til. Det glæder sindet at se, at der nu sker noget noget.
Er det ved at være tid for gækkebreve?
 Desværre har jeg ikke så mange erantis i haven dette forår. Manden min ville sidste sommer hjælpe med at rette nogle sten op ved et bed - og udskifte jorden. Det bevirkede desværre, at alle de erantis, der var i dette store bed forsvandt. Sådan noget kan ske, når jeg ikke er hjemme. Men heldigvis er de nemme at få til at gro via frø, så jeg må bare vente til næste forår.
Fuglene havde også kig på fuglekasserne, så jeg må vist hjælpe dem lidt ved at hænge  uldgarn ud i træerne. Jeg vil nemlig gerne have beboere i kasserne.
musvit 1(2401-11)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar