lørdag den 21. januar 2017

Weekend og solskin

Dejligt som solen skinner i dag. Jeg sidder lige nu og ønsker, at jeg får energien tilbage til at skrive her på bloggen igen. Jeg ved ikke om det er energien, der mangler - eller om det er lysten. Jeg har nu svært ved at forstå, at det skulle være lysten til at skrive, der har forladt mig. Jeg har altid holdt meget af at skrive, men selv den dagbog, jeg har skrevet gennem efterhånden mange år, er blevet svigtet i 2016. Dagbogen har jeg tidligere betroet både stort og småt, om ikke andet, så hvordan vejret var lige den dag. Det vil jeg også gerne igang med igen.
En tur rundt i haven i solskin er bare dejlig og se, hvad der begynder at titte frem
1
En anden ting, som også gerne må ske i år er, at jeg holder fast i, at jeg skal gøre de ting færdige, som jeg har igang. Det drejer sig især om mit håndarbejde. Jeg har det med at gå igang med nye projekter inden jeg har gjort det færdigt, som er igang. Uha, der ligger meget i skufferne!
Men her først i det nye år blev jeg spurgt, om jeg ville strikke en vest til Carl. Det skulle være str. 18 mdr. og det er jo hurtigt gjort.
1
Der mangler nu kun at finde 3 knapper, og så skal det afsendes til Esbjerg i håb om, at det så også passer den lille fyr. Jeg er bare så god til "overspringshandlinger".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar