torsdag den 22. juni 2017

Heldigvis er det ikke hoved og hænder der er noget galt med

Sidste onsdag skete der noget med min fod. Jeg gik en tur i haven. Pludselig sagde det "klik" under foden. Det føltes mærkeligt. Jeg kunne mærke, at der var skete noget.Torsdag føltes det ikke godt og fredag var det slet ikke godt, men jeg sagde til mig selv, at "det, der kommer af sig selv, må vel også forsvinde af sig selv". Fredag var vi oppe og se Røde Orm. Heldigvis kørte sønnen os lige til indgangen, hvor vi blev hentet igen. I weekenden blev det ikke bedre. Tværtimod gjorde det nu også ondt længere op i benet. Det hele hævede op, var rødt og brændende. Så mandag måtte der andre øjne til at se på det.
Efter en tur omkring Ortopædisk ambulatorie med ultralydskanning var svaret, at det var en fibersprængning. Det skulle gerne blive bedre i løbet af 3 uger, ellers skulle jeg komme igen. Jeg skulle skåne fod/ben -holde det i ro. De tilbød mig krykkestokke, men det takkede jeg nu nej til, da det ikke ville være særlig hensigtsmæssigt i et hus med 2 etager.  Yderligere besked var, at det kunne tage 6-7-8 uger, inden det var i orden.
Det kommer nu af sig selv, det med at holde det i ro, da det gør ondt, hvis jeg bevæger mig ret meget rundt.
Men som sagt kan jeg da både læse og bruge mine hænder.
Her er lidt af det jeg har lavet.
For snart længe siden købte jeg 3 plastposer for 2 kr. på loppemarked. De 2 har nu fået et hæklet 'betræk', og kan bruges til mange småting.
For nogen tid siden har jeg hæklet et par små punge


De er har nu fået et plastfor, så de også kan bruges som kosmetikpunge - eller hvad det nu viser sig.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar