torsdag den 29. juni 2017

Strikket bamse

For snart længe siden strikkede jeg nogle bamser, men de blev ikke monteret, så de har ligget i bunken med ufærdige projekter. Jeg tror altid, at det kan jeg hurtigt ordne, men nej. Hvornår lærer jeg, at TING TAR TID. Jeg tror vist ikke, at jeg lærer det, min alder taget i betragtning. Men i går gik jeg i gang, og en blev da færdig
De øvrige må også gøres færdige. Selv om det roder i mit kreative rum, så pakker jeg det ikke væk, før de øvrige også er færdige.
Men der går sikkert nogle dage, for fredag/lørdag/søndag skal jeg på broderikursus på Karlsminde. Det glæder jeg mig vældig til, selv om fod/ben stadig driller. Men at mødes med de kreative  brodøser, hvoraf jeg ikke har set flere af den i et helt år. Det bliver bare dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar