søndag den 26. april 2020

Mit første protestbroderi - og andre broderier

Den anden dag stiftede jeg for første gang bekendtskab med PROTESTBRODØSEN. Da der er meget, der for tiden er rigtig træls, fik jeg lyst til at brodere noget om coronakrisen. Desværre fik jeg bogstaverne lidt for små, men læses kan det da. Og nu har jeg prøvet. Jeg tror, der kommer mere af den slags.
Jeg har været med i broderikurset -at brodere sammen, men hver for sig. Det er Karen Marie Dehn, der har stået for dette projekt. Det har været rigtig hyggeligt at være med i. Jeg har fået opfrisket de forskellige sting. Min svaghed er, at jeg ikke læser det hele inden jeg går i gang. Det kan f.eks. konstateres omkring R, men PYT. Det blev såmænd godt nok alligevel. Stor TAK til Karen Marie Dehn for at give så mange mulighed for at hygge sig med broderi.

Til gavekassen har jeg fået broderet et viskestykke. Jeg holder så meget af den lille tekst og de små lavendelbroderier. Derfor vender jeg ofte tilbage til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar