søndag den 2. juni 2013

Urter i bedene.

Efter manden havde flyttet de godt 7 tons jord op i højbedene, og der havde været "overleveringsforrening", hvor bedene blev overdraget til mig, skulle jeg så igang. MEN jeg er så træt for tiden (og har været det længe), at jeg ikke overkommer ret meget. Så manden blev træt af at vente på, at der skulle ske noget, så han gik heldigvis igang. Og se så her, hvad det resulterede i
Salater, persille, purløg og timian

Squash har vi altid succes med

- og en hel masse andre dejlige krydderurter, er der også kommet i bedene.
TAK til manden, der bestemt ikke kan siges, at være haveinteresseret. Så det er en kraftpræstation, han her har ydet.

Jeg kom lige forbi et billigt tilbud. Planterne skal barer nurses lidt, og det kan jeg vel overkomme!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar