torsdag den 20. juni 2013

Broderikursus på Birkemosevej

Tidligt op for at pakke til et 4 dages broderikursus hos Emmy Hansen. Jeg er ekstrem dårlig til at pakke - enten det er til en tur til USA eller et 4 dages broderikursus, så volder det mig altid kvaler. Hvad skal jeg tage med, og hvad er unødvendigt. Jeg kan jo ikke tage hele mit "værksted" med, men omvendt synes jeg også, det er ærgerligt, at stå og mangle noget, jeg har derhjemme. Værkstedet på Birkemosevej kan selvfølgelig levere alt, hvad man kan tænke sig at få brug for, men hvad skal man nu med 2 af samme slags!
Bilen er godt pakket - godt i mere end en forstand! Og nu glæder jeg mig til, at mødes med de dygtige brodøser. Nogen af dem har jeg ikke set, siden sidste år ved samme tid.

Sikke et ryddeligt bord, og dejlige forventingsfulde kvinder, der hviler hænderne, inden det går løs.
Tag ikke fejl. Det ser lidt tilbagelænet ud. MEN
Efter et øjeblik så bordet sådan ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar