mandag den 3. marts 2014

Marts kom an!

Foto/billede af Marts-Viol (Viola odorata)1
Marts jeg glæder mig til at se, hvad du byder mig i år. Men du starter da med, at vise dig fra din bedste side. Der har tidligere været snestorm den 1. marts - på min søns fødselsdag, men i år bestemte solen sig heldigvis til at sende os nogle solstråler ind imellem.
Cyklen blev pumpet og så af sted på en lille tur.
Jeg har  været lidt i haven, og er svært tilfreds med, at jeg i år allerede har fået klippet en del ned. MEN jeg tror også, jeg skal glæde mig over det lidt, jeg har nået, for af erfaring ved jeg, at det er svært her i foråret, at nå det man nu engang skal, hvis man gerne vil have en let have uden alt for meget ukrudt. Sidste år blev jeg tvunget til at elske skvalderkål.
Lige nu glæder jeg mig vist bare til at finde den første martsviol, Jeg har dog ikke kigget særlig grundigt efter endnu, da jeg nyder vintergækker og krokus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar