søndag den 22. november 2015

Så kom sneen

I flere dage har vejrprofeterne fortalt om et snevejr, som ville ramme en del af Danmark i weekenden. Men jeg troede ikke helt på, at det ville komme her til os. Da jeg kiggede ud af vinduet omkring kl. 7 i morges, var der da heller ikke sne at se. Da det er søndag, og jeg ikke havde sovet meget i nat, trak sengens varme i mig igen, så jeg puttede mig med en god bog. Da jeg så stod op og kiggede ud, skal jeg lige love for, jeg blev overrasket. Det sneede og alt var hvidt.
Godt det var i går, jeg valgte at tage i skoven.
Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke kommer ud af min hjemmedragt i dag. Jeg har rigtig mange hyggelige gøremål, som jeg bare kan gå i gang med. Så det vil jeg gøre. En god frokost venter også, og senere måske æbleskiver og gløgg - eller anden dejlig varm drik. Så her står den virkelig på indendørs hygge.
Må din søndag også blive hyggelig!
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar