fredag den 23. september 2016

Dejlige september

September viser sig virkelig fra sin allerdejligste side lige nu. Jeg glæder mig så meget over, at solen skinner. Det gør noget ved mit humør.
Den anden aften gik solen flot ned over Klejs Bakker, som jeg kalder det
Hvis en fotograf så dette billede, ville det få bundkarakter, men pyt, jeg vælger at bruge det alligevel. Det er taget fra min øverste terrasse, og flagstangen fylder, men jeg kan lige præcis genkalde mig de smukke farver ved denne solnedgang. Jeg kom såmænd også til at tænke på den brændende tornebusk. Det er ikke en tornebusk, men en trækrone.
I morges kiggede jeg ud af vinduet på øverste etage, og der ser jeg solen stå op
Det måtte også lige fastholdes, selv om jeg måtte op på vejen for at tage et billede. Fint nok, så fik jeg sagt godmorgen og udvekslet lidt med en af mine venner, der var på vej på arbejde. Sammen stod vi et øjeblik og nød den flotte morgenhimmel.
Men et kvarter efter, da jeg skulle afsted på min morgentur, regnede det. Ikke meget men nok til at blive lidt våd.
Ingen, der læser med her på min blok, kan vist være i tvivl om, at jeg elsker at være ude i naturen og følge dens gang. 
I går var det jævndøgn, hvilket jo betyder at dag og nat er lige lange. Det er mørkt nu, når jeg står op om morgenen, men heldigvis varer det kun 3 måneder, så vender det jo igen, og vi går mod lysere tider.
I skal også lige se, hvad jeg mødte den anden dag ude i haven




Ingen kommentarer:

Send en kommentar