søndag den 6. juli 2014

Motionsdag

Jeg har været flittig til at motionere i dag - også mere end jeg plejer.
Først en cykeltur over for at se  "Åben have" med bl.a. roser.
1
Det var såmænd en fin have, men måske var jeg lidt for sent på den med hensyn til roserne. For når der er mange visne roser, er det ikke den samme oplevelse, som når de står fint udsprungne. Jeg fik faktisk lyst til at tage en saks og klippe de visne af. Men haven var i øvrigt holdt fint, praktisk taget intet ukrudt at se.
I eftermiddag - efter jeg havde været ude at soignere min egen have - tog jeg mine vandrestave og gik ned for at se et lille galleri, som er åbnet for sommeren. Det var heller ikke den store oplevelse. Så måske har jeg haft en for kritisk dag i dag!
MEN lige nu har vi spist  ude i gården. Hjemmelavede burgere og hot dogs - UHM, og så med en Fynsk Forår fra Ørbæk Bryggeri til.

Det er manden, der drikker Faxe Kondi og jeg nyder øllen. Så velbekomme sige jeg bare.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar