torsdag den 10. juli 2014

Så fik Emmy sin fødselsdagsgave

Den 26. april var vi til en dejlig fødselsdagsfest hos Emmy. Solveig, Vivi og jeg gik sammen om gave, som var en tur i vores selskab til bl.a. Fåborg Museum. Gaven blev givet i går. Jeg hentede Emmy kl. 8.30. Klokken 9.15 var vi alle placeret i Vivis bil i Vejle, og så gik turen mod Fyn. Vi fik nogle vældige regnbyger i starten, men da formiddagskaffen skulle indtages, skinnede solen, og det var allerede varmt.
Vi fandt den skønneste plet
Så er der serveret for Emmy og Solveig
Vivi havde medbragt kaffe, rundstykker og kringle - og havde også husket mælk  til Emmys kaffe.

Vi fik såmænd også selskab af et par myrer, men hvad gør det, når man er ude i så dejlig en natur - og solen skinner!
Vi havde en rigtig dejlig dag. Var kulturelle. Fåborg har et fint lille museum. Vi fik shoppet. Og ikke mindst fik vi en masse dejlig mad. 
Hvis det er sundt at grine, så er jeg utrolig sund i dag, selv om jeg spiste meget mere, end jeg plejer.
Vi sluttede dagen af med middag i Middelfart. 
At det viste sig, at vi havde valgt den varmeste sommerdag i år, kunne vi ikke vide, da vi planlagde turen. Men alting er nu bare dejligere om sommeren, når solen skinner.
Jeg siger TAK for 14 timers dejligt selskab.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar