mandag den 14. juli 2014

Vandreture langs Vesterhavet

Jeg elsker Vesterhavet i al slags vejr

Havet viste sig i dag fra en lidt barsk side. Men jeg elsker at gå der, uanset om solen skinner, som den gjorde de 2 foregående dage, eller som i dag, hvor der blæste ret meget. 
Jeg havde udset et lille sted, hvor jeg ville sidde og tegne lidt. Men det blev også kun lidt, da det var vanskeligt at holde styr på papiret.
I dag hentede manden mig i Søndervig - de andre dage, er jeg gået både frem og tilbage. Oplevelsen er aldrig ens, selv om strækningen er den samme. Jeg ser på alt. Mærker på sten. Samler drivtømmer, som ofte kommer med hjem i rygsækken. Det er derfor aldrig til at vide, hvor lang tid mine ture langs stranden tager. Bølgernes brusen er ren meditation for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar