lørdag den 10. januar 2015

Langsom starter

Ja, det må siges, at jeg er langsom til at få gang i bloggen i 2015. Det er ikke, fordi det skorter på lyst, men der kommer hele tiden ting i vejen.
Nu er vi  langt forbi både jul og nytår 2014. Julen blev allerede pakket ned nytårsdag. Hvert år glæder jeg mig over de ting, som er samlet gennem et helt liv. På juletræet er pynt fra store dele af verden. Når jeg har julemanden i hånden indkøbt på min første tur til New York, går tankerne tilbage til dengang, samme følelse giver snemanden fra London. Juleklokke fra Jerusalem, som manden havde med hjem. "Halvmånerne" fra Indien, som er en gave fra datteren, da hun var til bryllup der -  og sådan kunne jeg blive ved. I år kom der en ny ting til. Vi fik en glasklokke fra Hawai
En gave fra sønnen og hans familie. De tilbragte næsten en måned der i efteråret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar