onsdag den 31. december 2014

Morgentur til havet og GODT nytår

Min morgentur gik som sædvanlig ned til havet. Jeg gik vel nærmest og mediterede. Hvert et skridt blev nydt. Jeg glæder mig over, at jeg kan gennemføre disse gåture, som jeg føler er vigtige både for mit helbred, men også for psyken. Jeg hører havets stille brusen - sætter det ene ben foran det andet - og pludselig er jeg tilbage på Skrænten, og der er gået halvanden time.  Jeg tænkte slet ikke på at tage billeder, selv om solen stod så fint op. Men 2014 året blev vendt, og der blev tænkt på det år, som nu snart banker på.
Tilbage på Skrænten ventede manden min, som nu heldigvis har det bedre. Men vi har aftalt, at i aften bliver en stille aften, bare os to. Han har stadig brug for ret meget hvile. Nytårsmenuen er ændret, da den vi plejer at indtage, vil være for udfordrende for en sart mave. Men jeg ved, at vi får en hyggelig aften.
Til jer, der læser med, siger jeg TAK fordi i kigger forbi. Jeg ønsker jer alle et festligt, sjovt og fantastisk nytår. Pas godt på hinanden derude. Jeg håber 2015 bliver fyldt med kærlighed, glæde og fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar