torsdag den 12. marts 2015

En rigtig lortedag !!!!

Jeg plejer ikke at bruge et sådant sprog, men jeg kan ikke finde andre ord for min dag i går.
Jeg skulle til Holme. Jeg plejer at køre 10 min i otte, men kom lidt for sent afsted, så der blev sikkert trådt lidt ekstra på gaspedalen. Da jeg kom gennem Glud, så jeg pludselig et mærkeligt apparat stå i et hul i en hæk. Så kom jeg i tanke om, at manden min dagen i forvejen, hvor jeg også havde været den vej, sagde, at jeg skulle huske, at der i denne uge er fartkontrol. Desværre havde jeg fuldstændig glemt det. Det gik lige ud ad landevejen, og der var hverken biler eller mennesker at se, så det gik altså måske lidt for stærkt. Jeg ved jo ikke, om det var en fartmåler, der stod der, og jeg så ikke, om jeg var indenfor eller udenfor byskiltet. Shit!!!
På vejen hjem sidst på dagen hørt jeg i trafikradioen, at Horsens politi den dag var ude og kontrollere, om folk huskede sikkerhedsselen, og om man talte i mobiltelefon under kørslen.
Jeg vil sige, at jeg normalt er en lovlydig bilist, som kører pænt - efter forholdene - og selvfølgelig kan jeg ikke finde på at tale i mobiltelefon, når jeg kører bil, og jeg spænder altid sikkerhedsselen.
Da jeg sidst på dagen, på vejen hjem, var kommet gennem Glud, holdt der en hvid bil på en parkeringsplads, og en bil, der kom imod mig, blinkede med lygterne, så det var nok en fartkontrol, men der kørte jeg ikke for stærkt.
Nu må jeg afvente, hvad der sker - hvis der sker noget. Men hold op. hvor havde jeg det dårligt den dag, for hvis det var indenfor byskiltet, kunne jeg måske få et problem, der er større end en bøde. Så det håber jeg virkelig ikke, men jeg er nu også blevet mere sikker på, at det var udenfor byskiltet.

I dag skulle jeg til læge med en negl, der er dårlig. Jeg har for lang tid siden klemt fingeren ret omhyggelig, og jeg har hele tiden troet, at det måtte ordne sig. Men nej, så i dag skulle der kigges professionelt på den. Manden sagde da jeg kørte, at han håbede, at mine uheld nu var stoppet, så jeg ikke skulle have et led på fingeren amputeret. Det skulle jeg heldigvis ikke. Det kan klares med medicin og salve - forhåbentlig!!
Må i alle have en dejlig solskinsdag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar