tirsdag den 3. marts 2015

Workshop v. Katrine Wohllebe

Seriøs Strik havde i lørdags arrangeret workshop om patentstrik med Katrine Wohllebe. Det blev en lærerig dag. Jeg er jo ikke en erfaren strikker, så heldig var jeg, at komme til at sidde ved siden af  en både erfaren og rigtig dygtig strikker. Helle var villig til at hjælpe og svare på mine (nok lidt irriterende spørgsmål), når jeg ikke kunne følge med, eller forstod, hvad der blev sagt, og for den sags skyld heller ikke, hvad der stod i det kompendie, vi fik udleveret. Men jeg vil virkelig gerne blive bedre til at strikke og forstå de forskellige ting. Jeg føler da også, jeg er på vej, men jeg har svært ved at læse/forstå opskrifter.
Nogen vil nok mene, at det ikke var meget, jeg nåede på en dag. Men jeg er glad for mine strikkeprøver, som bliver sat ind i et hæfte, så de er let tilgængelige, når jeg har brug for dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar