mandag den 23. marts 2015

Snart påske

I år skal der vist ikke pyntes særlig meget til påske her på Skrænten, da vi måske ikke er så meget hjemme. Men lidt er det blevet til - og måske kommer der mere, hvis jeg lige er i humør til det!
Jeg kunne ikke stå for de små hæklede for-glem-mig-ej. Jeg tænkte, at de måtte kunne bruges til noget - og det blev de så - sammen med nogle gule 'fantasiblomster' hænger de nu udenfor døren og byder velkommen. 
UPS så kom jeg lige i tanker om, at jeg for lang tid siden troede, jeg skulle lave nogle søde små høns, men det skulle jeg så bare ikke, for de blev slet ikke, som jeg havde forestillet mig (det sker lidt for ofte). Men jeg har åbenbart ikke fået dem smidt ud, for pludselig dukkede de op. Og så kan de da komme udenfor og stå og skamme sig, selv om de selvfølgelig ikke kan gøre for, at jeg ikke er bedre til dette 'håndværk'.
Men nu hænger de udenfor, og så må jeg se, hvor længe de bliver der, eller om de 'flyver' væk i blæsten.  
1

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar