tirsdag den 12. januar 2016

Regnvejr i januar

Pu ha hvor det regner. I dag var jeg alene på gåturen, så der skulle lidt overtalelse til at finde regntøjet frem. Men på med det og ud i mørket. Jeg ved nemlig, at jeg senere ville fortryde, hvis jeg ikke kom afsted.
I går blev det nemlig blot til en kort tur, da vi startede med at synge. Dejligt at være i gang igen med sang. Man bliver simpelthen så glad af at synge.
I det hele taget er der jo meget, der starter op igen her efter nytår. I aften skal jeg ud og læse op. Det glæder jeg mig også til. Jeg ved nemlig, at det bliver hyggeligt. Jeg ved, at tilhørerne er debatlystne, og jeg holder meget af en god, konstruktiv diskussion om litteratur.
Sidste uge var en forholdsvis stille uge. Det er rart somme tider ikke at have for mange aftaler, men bare være her hjemme. Jeg må nu også sige, at vi forstår at hygge her på Skrænten. Når manden tænder op i brændeovnen, og vi nyder varm chokolade med nybagte boller, så er jeg tilpas.
Jeg får ikke taget billeder for tiden. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar