lørdag den 3. maj 2014

Strikkevenindernes udstilling i Silkeborg

Solveigs  hat. Jeg glæder mig til at se dig med den på!
Vivis gopler


Anne Dorthes frakke med tørklæde.

 
Elses stol og Emmys puf
 
Hver ting har sin historie.
 
Hanne Pjedsteds "Blue feelings"
Jeg var rigtig glad for, jeg sidste søndag nåede til Silkeborg for at se udstillingen. Det var nemlig sidste dag. 
Hold op hvor er de alle dygtige strikkere. Så flot en udstilling! Dette her er blot et lille udpluk.
Jeg hænger på, så godt jeg formår og er taknemmelig for, at kende alle disse søde mennesker, og får lov at være med i fællesskabet i foreningen "Seriøs strik for sjov" - og det er virkelig sjovt! - Også selv om man er en uerfaren strikker.
Fra maj flytter udstillingen til Ry Møllemuseum.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar