søndag den 25. maj 2014

Hæklerier i småtingsafdelingen

Jeg har brugt lidt af weekenden på at hækle små ting. Det passer mig nemlig fint, at få tingene gjort  helt færdigt straks, så jeg ikke får noget liggende. - Det har jeg nemlig alt for meget af - både strik og broderi. Alt bliver dog færdigt på et tidspunkt. MEN jeg er træt af, at se det ligge der og glo på mig, som om det siger - se så at komme i gang.
Et par holdere til vandflasker.  Og et cover til min I-phone. 
Det vil nogle gange være praktisk, at kunne have vandflasken over skulderen i stedet for i hånden. Det er ikke fordi jeg mangler cover til I-phonen, men når jeg er på "gå-tur" - i stedet for løbetur - er det praktisk, at kunne have den omkring halsen. Mit løbetøj er nemlig så gammelt, at lommerne ikke passer til min "nye" telefon.
Opskrifterne fandt jeg hos  http://halager.blogspot.dk/ Tak til Lise Halager, fordi hun så gavmildt deler ud af sine opskrifter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar