søndag den 1. juni 2014

Besøg hos Marie

Jeg har været "ude af drift". Jeg har haft brug for at nyde dagene i ro og mag her hjemme, men i går fik jeg mig samlet lidt - på mandens opfordring - så vi kørte ud for at besøge Marie Drewes. Marie åbner hvert år i maj måned sit private hjem og udstillingsstalden på Møldruphus. Vi er kommet der gennem efterhånden en del år, og det er så dejligt at besøge hende og hendes mand. De bor på en skøn plet.
1
Der er en pragtfuld natur omkring Møldruphus - og Gudenåen.

.
Jeg glæder mig allerede til næste år. Måske skulle vi gøre alvor af, at besøge dem i  Skagen, hvor de har en bolig, en tidligere legatbolig, som de nu har købt, og hvor vi hvert år inviteres til at besøge dem. Skal det måske være i år?
Besøg Maries hjemmeside: www.mariedrewes.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar