torsdag den 12. juni 2014

Rod, rod og mere rod

Det er godt det er et sommerhus, og at sommeren er her. Det er nærmest umuligt at være inde i huset. Nu er alle tingene kommet retur fra opmagasinering. Hvordan er det da gået til, at der er så meget samlet sammen? Selv om vi har haft huset i mere end 25 år - nærmere de 30, kunne vi da for pokker ha' ryddet op! Jeg undskylder nu overfor mig selv, at pludselig skulle huset bare ryddes, og dengang i oktober måned for 2 år siden, kunne jeg ikke overskue på kort tid, at få ryddet op og smidt ud.

1
Heldigvis blomstrer lupinerne, så når vi er udenfor, er der da lidt dejligt blåt at se på.
1
- og hvis går over til søen, så står åkanderne i blomst
1
Men-men-men, der er rigtig meget at gøre. Får vi nogensinde styr på det igen?
Gæt i øvrigt hvad manden fik til FARS DAG. - En ny trailer, så kan han igen køre på lossepladsen. Den gamle var simpelthen slidt op. Og jeg må indrømme, at det er mig, der fylder i den. Men heldigvis er han flink til at køre - for jeg kan nemlig ikke håndtere en trailer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar