tirsdag den 17. juni 2014

Selskabte plager

Jeg kan godt ind imellem undre mig over, de selvskabte plager, jeg udsætter mig selv for.
Jeg har i dag været i haven for at luge ukrudt lige fra klokken 8 i morges, kun afbrudt af en kortere frokostpause,og indtil aften. Det var MEGET tiltrængt, men hvorfor kan jeg ikke bare tage det lidt ad gangen? Det havde jeg jo besluttet mig for skulle ske i år, da både min ryg og bevægeapparat, absolut ikke kan klare lange arbejdsdage. Det ved jeg kun alt for godt. Men solen skinnede så dejligt, og når jeg var ude, kunne jeg da lige så godt tage et bed mere! Og på vej i garage med haveredskaberne, skulle jeg forbi et sted, som også trængte, og så... Sådan gik hele dagen.

Ingen skal dog være i tvivl om, at jeg holder rigtig meget af havearbejde, men alt med måde. Jeg er bare ikke særlig god til mådehold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar