mandag den 13. oktober 2014

Efterår, regn, regn og....

Uh, det var svært at komme ud af sengen her til morgen. Det var mørkt udenfor, og jeg kunne høre regnen begynde at tromme på vinduet. Men så husker jeg jo, at der ikke er nogen, der forventer, at jeg er oppe senest kl. 7. Dejligt, at jeg bare kan ligge og vågne lige i det tempo, der passer til mig og dagen i dag.
Men der er selvfølgelig planer. Jeg skal gerne have kogt æblemos af de dejlige æbler, jeg har fået foræret. Jeg skal måske have nogle "natnutter" gjort færdige. Og så skal vi vist også spise de ægte kastanjer, vi samlede den anden dag.
Da vi gik og samlede kastanjer på en varm, solskinsfyldt dag, kunne jeg såmænd næsten drømme mig til, at det var i Italien, vi gik og samlede de dejlige spisekastanjer.
Vi nyder også de blomster, Noah og jeg plukkede 
Vejret indbyder til indendørs hygge og lave lige det, vi hver især finder lyst til.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar