fredag den 31. oktober 2014

Køkken nu kun med gummistøvler

Murerne gik i gang med at pudse i går. Det betyder, at man nu kun kan komme gennem køkkenet iført gummistøvler. Der står nemlig en del vand på gulvet.
Det er måske ikke så synligt på billederne, men der står ret meget vand på gulvet.
Jeg føler mig virkelig hjemløs. Jeg synes ellers, det var et brugbart udekøkken i den overbyggede gård, jeg havde fået indrettet. MEN murerne skulle den vej ind med alt det cement, der skal på bruges til at pudse væggene. SÅ .... Men jeg skal ikke have noget sagt, da vi er taknemmelige for, at de kom, og nu tilsyneladende bliver færdige inden weekenden.
De rydder såmænd pænt op, når de holder fyraften
Og arbejder skrider da sikkert også frem, som det skal
Det er en dårlig billedkvalitet, da jeg stod i døren og tog dem.
Der er mange udfordringer. Elinstallationerne er tilsyneladende ikke dimensioneret til at trække en blandemaskine. Så det sker ret ofte, at strømmen er væk.
Lige nu kan jeg ikke se frem til et færdigt resultat. Jeg kan kun se, at der er et kæmpe rengøringsarbejde, når de er færdige.
Og så håber jeg væggene tørrer ret hurtigt, så maleren kan komme i gang i næste uge.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar