søndag den 3. maj 2015

Broderikursus hos Elins Broderier i Hjerm

I går var "banebrodøserne" på kursus hos Elin, Elins Broderier, i Hjerm. En pragtfuld dag. Det er altid sjovt at være i selskab med disse dejlige damer. Vi skulle lære gobelinsyning - og der var noget at lære for mig. Jeg syntes, det var ret svært. Her er hvad jeg nåede på denne dag
Ja, jeg ved godt, det ser ikke ud af meget. Man skal vist være brodøse for at forstå det. Manden min forstår i hvert fald ikke, at man kan få en dag til at gå med det!
Selvfølgelig kunne jeg ikke dy mig for at købe lidt med hjem, så nu er der da noget at gå i gang med. Jeg købte også Elins seneste bog
Det er helt rigtigt. Broderi er balsam for sjælen!
Han bliver da vist også rigtig sød, når han får farve på!
Billederne her taler vist for sig selv. Det var en dejlig dag:
1





 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar