fredag den 29. maj 2015

Ikonskrivning

I onsdags var ikongruppen samlet for at skrive ikoner. Jeg er i gang med denne
og har været det i alt for lang tid. Det er til en foræring. Heldigvis er der ikke sat tidsfrist på, men inden december SKAL den være færdig. Men det tager altså sin tid, at skrive en ikon, især når man kun får noget lavet 1 dag om måneden, når vi samles. De andre er flittigere end jeg, men jeg får ikke lavet noget her hjemme, selv om jeg hver gang tænker, at det kunne jeg nu godt lave inden næste gang, vi mødes.
Det er bare så hyggeligt at være sammen med ikongruppen. Jeg glæder mig hver gang. Vi starter med morgenkaffe og Hannes nybagte boller. Vi opdateres om, hvad hver enkelt har oplevet, siden vi sidst var sammen. Vi følger hinandens gøren og laden i tykt og tyndt. Her kan man sige alt, hvad der ligger en på sinde - og blive forstået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar