tirsdag den 5. maj 2015

Nyt fyr på en kold dag

Lige nu må jeg tilstå jeg fryser. Det har længe været bestemt, vi skulle have nyt varmefyr, men vi ville vente med montering, til det var varmt vejr. På en dejlig solskinsfyldt dag - for nogen tid siden -  blev det så bestemt, at det skulle være i dag, den 5. maj. Men ak, hvad sker så, det er regnvejr og rigtig råkoldt. Vejrudsigten siger jo nærmest, at der bliver skybrud. Jeg havde planer om at køre på visit, men det har jeg aflyst.
Måske fryser jeg, fordi jeg er lidt træt. Kom sent i seng i går, og var oppe - inden klokken 6, for at være sikker på, at der var varmt vand til badet. Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget! Jeg nåede min sædvanlige gåtur, inden det blev regnvejr. Når man er en time før på den, er det andre mennesker, man møder på sin vej, så det er ret hyggeligt, når der alligevel bliver råbt et glad godmorgen, fra andre end dem, jeg plejer at møde.
Nu håber jeg bare, at det holder stik med, at det "kun" tager et par dage, at installere det nye fyr. Der bliver i hvert fald arbejdet på det.
1
Der ser ret rodet ud i gården, men værktøjet er i orden

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar