tirsdag den 11. august 2015

Den kropumulige krop

I de sidste dage har jeg virkelig mærket min krop. Jeg har haft så ondt i hvert eneste led og hver en knogle i rygraden og det, der ligger udenom. Så i dag var jeg hos kiropraktoren. Hun forstod til fulde, at det gjorde ondt, for hoften havde forskubbet sig, og det gav et pres op på ribbenene. Da hun var færdig, sagde hun, at det var et virkeligt kiropraktorarbejde, hun havde været ude i. Nu håber jeg, det hen ad vejen hjælper mig, for de sidste mange nætter har jeg heller ikke kunnet finde ro, så søvn er der ikke blevet meget af. Selv om jeg har gode, spændende bøger at læse i, så mangler jeg virkelig at få en nats søvn.
Jeg ønsker, at jeg i aften lukker ned som denne blomst gør, når det bliver aften. Om dagen står den og lyser fint, men om aftenen lukker den sig helt, og der er intet af den blå farve at se.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar