fredag den 7. august 2015

Post Danmark Rundt

Jeg er ikke interesseret i cykelløb, men når man har siddet inde og kigget ud på regnvejr en hel dag, er det fint at komme ud i regnen og blive luftet. Vi blev enige om, at tage cyklerne frem og cykle lidt ind mod Søndervig,og se cykelrytterne køre forbi. Det er virkelig rigtigt, at der er en hel karavane af følgebiler, og næsten sidst kom så cykelrytterne. Ih hvor så de trætte og gennemblødte ud.  Det tog kun et øjeblik, så var de forbi, så jeg må sige, der bliver kørt hurtigt, rigtig hurtigt. Lige ved siden af os, stoppede en rytter, og da jeg spurgte manden min, hvorfor han mon gjorde det, var svaret der, inden manden kunne når at svare - han skulle såmænd tisse.
Det er jo et reklamestunt, så der blev smidt alverdens ting ud fra bilerne, så børnene samlede "klaptræer", flag og andet, der kunne larme op.
Det  er nok første - og sidste gang, manden min og jeg bliver "klappet" frem til Søndervig. Børnene syntes, det var sjovt at larme!!!
Dagen efter skulle løbet starte fra Ringkøbing. Og nu var vejret blevet bedre, så vi besluttede, at cykle langs fjorden ind til byen. Da vi kom til Ringkøbing, var man igang med "indskrivningen" - og sikke et cirkus, der var på torvet.
Da løbet skulle starte, var det med "postdamer" i spidsen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar