lørdag den 22. august 2015

Lidt af hvert i solskin

I går nød jeg sommerfuglebusken, og den har i hvert fald ikke fået sit navn uden grund. Der rigtig mange sommerfugle på besøg, men de var svære at fange med kameraet.
Jeg holder også meget af rejnfan blomsten - eller guldknap - som nogle kalder den. Den vokser jo i alle grøftekanter, hvis den ellers får lov for kommunens klippemaskiner. Jeg fandt lidt
og nu står de og lyser fint op.
Her til morgen var jeg oppe samtidig med solen, og jeg gik i gang med at lukke et tæppe af, som jeg har strikket på LÆNGE. Nu skal det ikke være større, jeg vil nemlig gerne have nogle projekter afsluttet, men der mangler vist stadig en del!

300 masker på pind 3. 
Nu skal kanten strikkes. Jeg troede egentlig, jeg kunne hækle en kant, men efter et par forskellige forsøg, vidste jeg, at det ville jeg ikke blive tilfreds med. Så nu er der slået 40 masker op på pind 2 1/2, og så er det bare at komme videre.
Jeg er spændt på at få tæppet spændt ud i facon, men jeg tror, at idet jeg syr kanten på, så vil det holde faconen bedre, men vi får se. 
Når tæppet er helt færdigt, bliver det vist frem igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar