søndag den 30. august 2015

Weekend ved Vesterhavet

Jeg havde været meget spændt på, at komme ud og se det SKUR manden min og Marcell har bygget. Ser det ikke bare flot ud?
Jeg blev  hvert fald glad. Det har været en træt mand, jeg har fået hjem, de gange, han har været afsted for at bygge, og det forstår jeg til fulde. Nu skal der males og ordnes rundt omkring det. Det får vi nok også gjort, og med at male kan jeg vist hjælpe.
Jeg glæder mig virkelig over resultatet, for der har været mange beslutninger, der skulle tages, inden der kom gang i selve byggeriet. Placering på grunden, undersøgelse af bygningsreglementets bestemmelser o.lign. Men nu står det der og TAK for det.
Der var også andre "oplevelser" end at sidde og kigge på SKURET, selv om jeg virkelig nød det. Og lige nu er min krop bedre til at sidde og nyde end at yde. Desværre.
Jeg gik en lille aftentur lørdag, men det var næsten ikke til at komme rundt, da området ved søen var fyldt med snegle.
 Ikke det lækreste selskab!
Pludselig fik jeg travlt med at vende næsen hjemad, da himlen blev faretruende mørk. Men regn kom der ikke, og faktisk nød jeg, at se på den noget specielle aftenhimmel.
Søndag formiddag gik jeg på stranden ind til Søndervig. Ingen snegle, men måger i massevis
Mågerne satte fine fodspor
Lige nu er man i gang med at kystsikre på strækningen fra Houvig til Søndervig, så stranden ser noget speciel ud. Selv om det var søndag, blev der arbejdet på livet løs.
Rustne jernrør kan faktisk være ret fine
Vi har sjældent oplevet en så vindstille dag ved Vesterhavet, som den i dag. Solen skinnede, og der var praktisk taget ingen vind, der rørte sig.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar