lørdag den 24. oktober 2015

Varme sokker og halloween

Købte garn til sokker i går formiddags. Startede med at strikke omkring kl. 14. men der kom forskellige afbrydelser. Var færdig kl. 1 i nat. Et dejligt let strikketøj. Sokkerne er bare så bløde. Det er første gang jeg strikker af dette garn - Svarta Fårets raggsocksgarn. Det var det eneste garn, jeg kunne finde, hvor man kunne få en neonfarve, og det var et ønske om et par sokker med kant i neonfarve, der skulle effektueres.
Nu skal de straks sendes afsted, så de kan nå frem og varme fødderne på flyveturen til New York. 
Her på Skrænten er vi så parate til af fejre halloween. Hans står for det udendørs, og jeg har hæklet et lille græskar, som får lov at blive indendørs.

 


1 kommentar:

  1. Jeg kan desværre ikke strikke mine varme sokker så jeg må finde andre måder at finde dem på :-) Men lækre er dem der der lavet her!

    SvarSlet