tirsdag den 19. august 2014

Besøg på Horsens Kunstmuseum

 horsens kunstmuseum
Jeg nåede det lige. Der var 2 udstillinger, jeg gerne ville se på Horsens Kunstmuseum. Den ene var Donationer. Især Erik A. Frandsens billedserie. Men Nicoline Liv Andersens kreationer lød også spændende. Jeg har læst en del om hende i vores lokale avis.
Nicoline Liv Andersens kreationer er lavet af sugerør - vildt imponerende!
1

1


Til denne figur var teksten: Dansen med det døvstumme øje - den blinde.
1
Her ses ret tydeligt, at det er sugerør, der er klippet i stykker i forskellige størrelser.
Erik A. Frandsens billedserie fra bl.a. USA rørte mig også, da jeg fra mine egne besøg i USA kunne genkende en del af motiverne.
Hvis du vil se mere, så kan du lige nå det, da udstillingerne slutter den den 31. august. Horsens Kunstmuseum er et fint museum at besøge, så GOD fornøjelse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar