torsdag den 21. august 2014

Syn hos Ford og Vejle Kunstmuseum

I går var jeg i Vejle. Bilen skulle synes, og det tager Ford sig af. For ikke længe siden, var den til et af de eftersyn, man bør overholde, for at sikre sig bilen er i god stand, så jeg kan være sikker på, at den  både befordrer mig ud og hjem sikkert - og holder prisen! Så jeg troede blot, det var en formssag. Men AK! Jeg har en aftale, at jeg vil se fejlene, inden de udbedres. Så da bilen var hejst op, og vi kiggede ind under den, var lydpotten nærmest gennemtæret. Så den kunne ikke gå igennem et syn, da miljøreglerne for udstødning ikke var overholdt. Så der måtte en ny lydpotte til, og det havde de ikke hjemme, så ud i byen og få fat i en sådan.
Jeg besluttede så, at gå på Vejle Kunstmuseum, medens de arbejdede på bilen.

Fotografi af Vejle Kunstmuseums hovedindgang
Her blev jeg noget skuffet. Måske lidt min egen skyld, da jeg troede Merete Barker udstillingen stadig var der, men den var nedtaget i søndags. Nå så var der Albert Bertelsen, som jeg gerne ville se. Den bestod af blot 8 billeder, kan man kalde det en udstilling ? Det koster ikke noget, at besøge museet. Måske skulle de tage lidt entre, og så få lidt mere kvalitet i udstillingerne.
Besøget på museet var ret hurtigt overstået, så var der kun at gå en tur i byen. Egentlig gad jeg slet ikke det. Aftalen med værkstedet var, at de skulle ringe til mig, når bilen var færdig. De vurderede det til engang over middag. Da klokken var 3, og jeg stadig ikke havde hørt noget, gik jeg tilbage, og der stod bilen færdig. Hvorfor de ikke havde ringet, var der ikke rigtig nogen, der kunne svare på. Men nu er den synet og med ny lydpotte, forventer jeg, at den er trofast mod mig de næste par år.
Ny Ford Ka Titanium udvendigt design

Ingen kommentarer:

Send en kommentar