onsdag den 13. august 2014

Ikon fundet i genbrugsforretning

Vi var igen et par dage i sommerhuset for at arbejde. Vi vil nu gerne snart være færdige, men TING TA'R TID må vi sande. Vi/jeg er måske også god til at synes, at der bør være indlagt pauser imellem arbejdet, ellers bliver det for surt. Denne gang var vejret slet ikke med os. Det regnede, stormede og tordnede ret så meget.
En af de ting, jeg holder af, er at besøge genbrugsforretninger. Det skete også denne gang. Men der var ikke noget spændende, lige indtil jeg på vej ud af døren, fik øje på en ikon. Der var ingen pris på, så jeg spurgte, hvad den skulle koste. De kiggede lidt på den og spurgte om jeg ville give 25 kr. Det ville jeg gerne. Og se lige her, hvad jeg fik!
Det er da en fin ikon, selv om jeg ikke synes, den er helt så fint malet. Det er lidt, som om den ikke er gjort helt færdig. Der står desværre heller ikke hvem, der har malet den. Det ville jeg ellers gerne vide. Nu skal jeg have kigget i mine bøger, hvad det er for en ikon, for jeg kender ikke den håndstilling, som Maria "holder hånd" med jesusbarnet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar