mandag den 25. august 2014

Industrimuseum i masker

Hvad er nu det? En titel mange strikkere vil komme til at kende det næste års tid.
I går var medlemmer af foreningen Seriøs strik...For sjov til inspirationsdag på Horsens Industrimuseum. Inspiration, der gerne skal munde ud i en strikudstilling, til næste år. Inspiration var der virkelig nok af. Jeg har ikke tidligere deltaget i foreningens temaudstillinger, da jeg ikke har følt, at jeg var en så dygtig strikker, at jeg havde noget at gøre der. Men inden jeg tog hjemmefra havde jeg "talt med mig selv" om, at hvis jeg kunne finde små ting, som jeg kunne omsætte, ville det være sjovt/hyggeligt at deltage. Måske bliver det denne gang?
Jeg fik taget disse billeder
Tern på gulvet kan ses fra flere vinkler.
Måtte set fra forskellig vinkel.
Tern fra en skjorte i Klædeskabet.
Nærmest pinlig orden i trykkeriet.
Jeg fik også tegnet lidt, da mit fotoapparat ikke kunne 'nå' helt op under bjælkerne.
TAK til alle de dejlige strikkere, der havde taget turen til Horsens. Alene selskabet med dem er inspirerende for mig.



 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar