onsdag den 2. december 2015

Gorm kom forbi

Mandag blev min mand ringet op af en tømrer, der kunne fortælle, at taget på vore 'nye' udhus ved sommerhuset var blæst af, og skuret faktisk ødelagt.
Ud i bilen og afsted for at komme ud og se, hvor galt det var gået.
Og det var virkelig galt.
Taget lå et stykke fra huset.
Huset var rykket skævt og  stod, som om det kunne brase sammen hvert øjeblik.
Ja, vi var godt nok opgivende. Alt det arbejde manden min har lagt i det udhus. Vi har kun haft glæde af det i ca. 2 1/2 måned. Men vi havde nået, at få det hele flyttet ind i det. Og nu måtte vi bare, i storm og regn, have det hele flyttet ind i huset.
1
Jeg er stadig ikke helt kommet mig over oplevelsen. Selvfølgelig siger jeg til mig selv, at der ingen kom til skade, MEN.... Ærgeligt !!!!
Hvordan sommerhuset nu ser ud indvendigt, kan i vel godt gætte jer til.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar