fredag den 4. december 2015

Helga bliv væk fra os

Jeg er normalt gæstfri, synes jeg selv, men den Helga, jeg hører, vil komme, skal ikke prøve at komme på besøg os mig. Jeg har haft rigeligt med besøg af Gorm.
Lige nu blæser det en del her på Skrænten, så graner m.m. jeg har har sat udenfor, bliver ikke der, hvor de er sat.
Men værst af alt er det, hvis Helga finder på at komme til Søndervig, for vi har jo ikke fået tøjret taget m.m., som i mandag forlod udhuset. Det ligger stadig der, hvor det landede i søndags. Så det er vist bare at håbe på det bedste.
I søndags væltede det juletræ, som står udenfor her på Skrænten. Men nu har det fået en ny og tungere fod, så jeg håber, det bliver stående denne gang.

Og der er jo ikke andet at gøre end håbe på det bedste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar