lørdag den 30. juli 2016

Regn, regn og indehygge

Da jeg vågnede her til morgen, efter en nats ringe søvn, trommede regnen på vinduet. Det gjorde, at jeg slet ikke havde lyst til at stå op. Men jeg fik mig da taget sammen og forlod sengen lidt i 8.
Efter en dejlig morgenmad med nybagte boller, overvejer jeg nu, om jeg i det hele taget gider klæde mig på i dag, eller jeg bare skal sætte mig ind og hækle videre på mit projekt.
Projektet går ud på, at jeg vil hækle alle kludene i bogen "Hæklede klude fra A til Ø". Jeg er kun nået til I, så der er såmænd nok at gå i gang med.
1
Ind imellem har jeg nået at hækle grydelapper
Der er gang i hæklenålen lige for tiden. Men hold op, hvor jeg næsten ikke gad at hæfte alle enderne på de hvide/blå grydelapper. 
Nå jeg må vist hellere få mig taget sammen og se at komme i bad, inden jeg fatter hæklenålen. - Og det regner stadig her på Skrænten.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar