torsdag den 2. februar 2017

Den 3. hånd

 Når jeg laver håndarbejde, mangler jeg ofte en til at holde ved - en ekstra hånd. Det har jeg måske løst nu.
Jeg har pakket en mursten ind i filt.  Jeg tror den kan hjælpe mig, når jeg lige står og mangler en ekstra hånd. Egentlig ville jeg have dekoreret den med broderi, men jeg  afventer lige og ser, om det er bedst, den er helt plan. Jeg kan jo senere dekorere den.
I øvrigt er det ikke en helt tilfældig mursten, jeg har brugt. Jeg fik den for et par år siden af Pia, der havde været i gang med at renovere Møllegården. Møllegården, hvor min afdøde søster og svoger levede hele deres voksenliv, og hvor deres 3 børn er født, heriblandt Pia, der overtog huset, da min svoger døde. Min familie har tilbragt rigtig meget tid i Møllegården. Minderne vælder frem. Jeg savner så ofte min søster. Vores 2 familier har tilbragt så meget tid sammen. Vi tog på ferie sammen, holdt jul, påske og pinse sammen - men alt har jo sin tid - så nu må jeg nøjes med de dejlige minder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar