onsdag den 8. februar 2017

Så syng da

Sang er der blevet en del af i denne uge. Mandag startede med sang på Hellebjerg om formiddagen. Dejligt at synge sammen med næste 150 glade sangere. Temaet for denne dag var vinter, men vinteren var nærmest fraværende i mandags - i hvert fald i Juelsminde. De der kom syd fra kunne dog berette, at der var lidt hvidt derude.
Men i går viste vinteren sig så også her i form af lidt snevejr og megen blæst.
I går aftes havde jeg besøg af  "Litteratur og broderigruppen". Vi bibeholder navnet, selv om der ikke bliver broderet ret meget. Vi har alle nået en alder, hvor synet kræver rigtig godt lys for at brodere, så det er blevet litteraturen, der fylder mest. Når vi har diskuteret litteratur - og alle livets tilskikkelser i øvrigt. Kaffen er drukket og kagen spist, så skal der synges.
Det er så livgivende med sang - og gode grin. Der blev grinet rigtig meget i aftes. Lige pludselig var klokken over 24, så der skulle synges en aftensalme, og vi måtte sige godnat og skilles.
Jeg glæder mig allerede, til vi skal mødes om en måned hos Karin.
I dag har jeg ikke lavet meget andet end lidt håndarbejde. Jeg manglede et varmt pandebånd, så det blev strikket
Jeg tror, jeg liver glad for det. Det er så dejlig blødt, strikket i alpacagarn.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar