tirsdag den 14. februar 2017

Den dejligste morgen

At stå op til en morgen, som den i dag, er bare dejlig. Det er tidligt lyst, og det er frostklart. Da jeg rullede gardinerne fra ovenlysvinduerne, var der de fineste isblomster
Det er måske lidt vanskeligt at se, men der var de smukkeste mønstre. 
Efter min morgenvandringstur måtte jeg ned i haven og se, om vintergækkerne var kommet så meget frem, at de kunne plukkes. Det var de
så man bliver i lidt bedre humør, når solen skinner og forårsbudbringerne lyser op. 
Men jeg synes nu alligevel, det er lidt træls, at min bil, som står ude, er bundfrossen. Så lige nu overvejer jeg, om jeg skal gå ud og skrabe den fri for is, eller vente til solen har så meget magt, at den klarer det. Jeg tror, jeg vælger den sidste løsning, og lader solen klare det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar